marți, 4 ianuarie 2011

Re - S T A R T

Am tot stat si m-am gandit, am asteptat sa mai treaca timpul si intr-un final, mi-am facut curaj sa reactivez acest blog cu cateva dintre fotografiile mele, realizate cu diverse ocazii... poate parea perimata aceasta actiune a mea, cand toata lumea este pe Facebook... ai ceva de aratat, postezi acolo, vrei sa arati mai mult, mai multor oameni, iti faci o pagina numai a ta si astepti feed-backul celor care iti urmaresc postarile... dar, imi place si Facebook, imi place sa interactionez cu prietenii mei de pe pagina personala si DA, am si un fan page pentru fotografiile mele! Daca vreti sa vedeti mai multe, dati un un click AICI !!!.
Sper sa fie un start bun, la inceput de an 2011 si sa am ocazia sa postez cat mai multe fotografii care sa fie pe placul vostru! Cat despre mine, va las sa ghiciti care sunt cadrele mele preferate si chiar astept parerile si sugestiile referitoare la postarile mele!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...